2014. július 17. 20 százalékkal növelné forgalmát a Gyulahús Kft. az idei évben
A tavalyi eredményesség után idén sem teljesít rosszul a Gyulahús Kft. A célkitűzés erre az évre az volt, hogy közel 20 százalékkal, 4,6 milliárdosra szeretnék növelni a forgalmat. Az ambíciózus elképzelés láthatóan a valóság talaján áll, legalábbis az eddigi adatok megerősítik, hogy reális volt ekkora bővüléssel számolni.
A napokban aláírták azt a szerződést, mely elindítja a döntés-előkészítő tanulmányterv megalkotását. Az anyag szeptemberre készülhet el, és fontos változásokat hozhat a cég életében, érintve a kolbászgyártás, a vágás és a hűtőkapacitás témaköreit.
A cég folyamatosan szállít a hagyományosnak mondható bel- és külpiacaira, utóbbi kategóriában továbbra is Anglia, Csehország és Oroszország számít a legjelentősebb partnernek. Utóbbi országba a Gyulahús Kft. másokkal ellentétben továbbra is szállítja hőkezelt termékeit. A cég menedzsmentje folyamatosan dolgozik a bővítésen, idén kisebb vevőket már sikerült bevonni, de próbálkoznak nagyobbakkal is.